Er zijn veel mensen met lichte psychische klachten: vaak piekeren, altijd een gespannen of onzeker gevoel, of steeds weer die stemmingsdip. Uit onderzoek blijkt dat hardlopen veel mensen helpt om zich lekkerder te voelen. Direct na de training is het effect van de ontspanning en de afleiding voelbaar. Op lange termijn voelen mensen zich beter door de invloed van de vrijgekomen endorfine.

Ben jij de naaste of betrokkenen van iemand met psychische problemen? Dan is deze training bedoeld voor jou! Want het is belangrijk dat je jezelf niet overbelast. Met dit training bewaak je de balans en goede zorg voor jezelf.

Samen is leuker dan alleen, maar dat gaat niet voor iedereen vanzelf.  Voor mensen die door omstandigheden een gering sociaal netwerk hebben en hier graag verandering in aan willen (en kunnen) is deze training.  

Ben jij de naaste van iemand met psychische problemen? Dan is deze training bedoeld voor jou! 

Want het is belangrijk dat je jezelf niet overbelast. Met deze training bewaak je de balans en goede zorg voor jezelf.

Evenwichtig in privé en werk

Hoe herken je stress? En wanneer wordt stress of spanning negatief en ontwikkel je psychische of lichamelijke klachten? 

Als je merkt dat de stress oploopt, je op de automatische piloot leeft, bepaalde klachten niet overgaan en gewoon functioneren moeilijker wordt.

Er zijn veel mensen met lichte psychische klachten: vaak piekeren, altijd een gespannen of onzeker gevoel, of steeds weer die stemmingsdip. Uit onderzoek blijkt dat (hard)lopen veel mensen helpt om zich lekkerder te voelen. Direct na de training is het effect van de ontspanning en de afleiding voelbaar. Op lange termijn voelen mensen zich beter door de invloed van de vrijgekomen endorfine.

Met deze sterke combi bundelen we twee krachten; assertiviteit en mindfulness. Assertiviteit zorgt ervoor dat je je grenzen beter kunt verwoorden. Mindfulness leert je o.a. adequater omgaan met stress en somberheid. Een bewustmakende combi!